هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلوب تشتاق الى الجنه

قلوب تشتاق الى الجنه

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه User195
ذكر
ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه 69583210
البلد : مصر
المدينة : الأسكندريه

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Empty
مُساهمةموضوع: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالجمعة 19 يونيو 2009, 7:25 pm

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

انا شايف ان الموقع يا جماعه مفيش جديد فيه والمشاركات و المواضيع قلت خالص يعنى كل اسبوع لما الاقى حد حاطط مشاركه او موضوع

وبعدين الادمين شكله مشغول عن الموقع لانه مش بيشارك زى الاول بمواضيع ولا بأى حاجه مفيده

وكمان مفيش ولا قسم جديد اتفتح و الموقع ثابت خاااااااااااالص و مفيش جديد فيه

وبالنسبه للقسم الدينى اللى هو اهم حاجه عندى .... مفيش اى اقتراحات لتطوير القسم وكمان اى حد بيدخل على اى موضوع بيروح حاطط صوره الشكر دى وخلاص
وممكن ميكنش قرا الموضوع اصلا

يعنى المفروض يكتب رايه الشخصى او يكتب ده حصل ليه او يقول ممكن نتفادى الحاجه دى ازاى او يكتب نصيحه نستفاد منها .......................

وآسف للاطاله عليكم

https://www.facebook.com/Qloob.Algana
Admin
Admin
Admin

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه User200

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالأحد 21 يونيو 2009, 12:49 pm

انا معاك والله يا احمد بس مش عارفة ليه مافيش مشاركات ولا مواضيع جديد .. وبالنسبالى انا منزلة مواضيع كتير جديدة فى ركن السفر والسياحة والبشرة وكذا قسم لكن برده مافيش ولا رد عليهم ولا حتى حد شافهم

بالنسبة لان انت بتقول مافيش اى اقسام جديدة اتفتحت فا الادارة قامت بفتح قسم جديد وهو اخر الاخبار اللى كلكم اقترحتوا اننا نفتحوا وبعد ذلك لم يكتب فيه الا مواضيع قليلة جدا جدا بالرغم ان الاقتراح كان اصلا من الاعضاء .. مش عارفة ليه التقصير ده وانا بصراحة اعتبره تقصير من المشرفين من المفروض ينوهوا على المواضيع الجديدة للأعضاء بصورة غير مباشرة او على الاقل اضعف الايمان يردوا هما على المواضيع الجديدة اللى ماحدش رد عليها ... بجد انا مستغربة جدا

شكرا يا احمد على حرصك على مصلحة الموقع ... وشاكرين جهودك الجبارة فى تطوير قسمك وتطوير الموقع
https://banatwebas.mam9.com
عصفور الجنة

عصفور الجنة

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه User196
انثى
المدينة : فى بلاد الغربة

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالجمعة 26 يونيو 2009, 8:10 pm

انا كل ما اعمل موضوع جديد فى اى قسم مابيتردش علية كنت منزلة موضوعين وصاحبة الموثع ردت علية كان صبرى نفز ويأست بجد وقللت من كتابة اى موضوع لان مفيش تشجيع خالص
قلوب تشتاق الى الجنه

قلوب تشتاق الى الجنه

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه User195
ذكر
المدينة : الأسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالسبت 27 يونيو 2009, 6:02 am

عندك حق فعلا

ولا فى تشجيع ولا فى اى حاجه والموقع نااااااااااااااااايم خالص
انا مش عارف اعمل ايه الصراحه
لو عندك اقتراح الحقينى بى بسرعه
https://www.facebook.com/Qloob.Algana
عصفور الجنة

عصفور الجنة

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه User196
انثى
المدينة : فى بلاد الغربة

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالسبت 27 يونيو 2009, 1:12 pm

والله ما انا عارفة شوف المشاهدات اد اية والردود اد اية مفيش نشاط خالص نفكر فى حل ومعنا ادمونة كمان لما ترجع بالسلامة انشاء الله
بنوته طيبه

بنوته طيبه

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Untitl41
انثى
البلد : ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Male_l10

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه   ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه Emptyالخميس 11 نوفمبر 2010, 8:46 pm

سلام عليكم * وانا كمان هيك شايفه انا عندي اقتراح * شو رايكم نفتح قسم جديد يعقد فيه ندوات #ودروس مثلا دروس للبوربوينت او ببلش اواي حاجه تانيه * وقسم تاني بيكون للمسابقات قسم المسابقات بنسبه لالي شي يوعي الاعضاء من النوم ههههههه وتقبلوا فأق احترامي ........ياريا اكون فدتكم

ارجو من جميع الاعضاء الدخول للاهميه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-