هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه

قطه
2009noha
Admin
ملكة الاحساس
علياء
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
علياء

علياء

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه User187
انثى
كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه 69583210
البلد : مصر
المدينة : مكه المكرمه

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Empty
مُساهمةموضوع: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأحد 03 مايو 2009, 2:43 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخواتى الاعزاء تحيه حاره من القلب ليكم جميعا
كل واحده تقولنا هى بتستعمل ايه لشعرها من كريم او زيت واحلى منتج استعملته
لنفيد ونستفيد من تجارب بعضنا
وشكرا
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأحد 03 مايو 2009, 2:46 pm

انا هبدأ بنفسى انا بستعمل كريم بالمرز كنت بستعمل بالمرز الاخضر بالفيتامين وبعدين استعملت بالمرز التركواز بالبلسم هو اخف شويه من الاخضر وهما الاتنين حلوين وبيغذوا الشعر بس
المهم انك تحطى كميه قليله منه وبصراحه بيخلى الشعر طرى وبيلمع
ملكة الاحساس

ملكة الاحساس

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Untitl42
انثى
المدينة : اليكس

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأحد 03 مايو 2009, 5:19 pm

موضوع رائع يا لولا
بصى انا بستعمل زيت جدايل لتساقط الشعر
علشان الحمل والرضاعة مقصرين على شعرى
فا جربتة وطلع حلو اواى
وهو موجود عند عبد الصمد القراشى
فى مول سان ستيفنوا
Admin
Admin
Admin

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه User200

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالإثنين 04 مايو 2009, 12:02 am

والله انا شعرى رايح فى داهية خالص .. هو مش ناعم ومش خشن يعتبر متوسط بس طول عمرى نفسى يبقى سايح ونايح وطبعا الطريقة الوحيدة لكدة هى الفرد ومش عايزة اقولكم عمل ايه فى شعرى تقصيف وحرق زتقطيع اخر بهدله فا مافيش اى نوع زيت ولا كريم ماثرين فيه

شيمو جبتى الجدايل بكام .. والعلبة لونها ايه لان فيه منها الوان .. وحسيتى بايه لما استخدمتيه .. طرى شعرك لمعه نعمه طوله ؟؟؟

شكرا يا لولا لان فعلا الموضوع ده حساس اوى وكلنا بنعانى منه تسلم ايدك وتسلميلى يا قلبى :بوسة:
https://banatwebas.mam9.com
ملكة الاحساس

ملكة الاحساس

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Untitl42
انثى
المدينة : اليكس

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالثلاثاء 05 مايو 2009, 4:21 am

مساء الخير ياروش
انا بجيبة 120 والعلبة لونها احمر دى بتاعت التساقط
والعلبة اللى لونها اخضر دى بتاعت تطويل الشعر
بصى هو لغيت دلوقتى احسن حاجة استخدمتها شعرى بطل يقع زى الاول طبعا بيقع بس مش كتير وبيطرى الشعر جدا وكمان انا كل اسبوع بعمل حمام نخاع بزيت الزيتون ودة كمان تحفة
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالثلاثاء 05 مايو 2009, 11:52 am

واللهى يارشا ياحبيبتى ابعدى خااص عن الفرد ده بيدمر الشعر وحاولى تقصى شعرك واعتنى بيه كويس والله يابنتى انا كان شعرى عادى مكنش حلو والله بالاعتناء بقى سايح ونايح كمان هههههههههه الحمد لله
اولا لازم تعمليله حمام كريم اقل شىء مره فى الاسبوع انا بستعمل حمام كريم فاشكول هو بصراحه
تحفه وبقص اطراف شعرى دايما جربى صدقينى هتلاقى تحسن ملحوظ فى شعرك وابقى ادعيلى
2009noha

2009noha

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Untitl41
انثى
المدينة : حاليا جدة و بعدين الاسكندريه ان شاء الله

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأحد 10 مايو 2009, 8:13 pm

بصى يا بنات اولا جميل جدا الموضوع ده انا فعلا كنت محتاجه اسال على زيت الجدايل لانى سمعت انه حلو و كويس ان حد جربه
بس انا عموما لا استعمل لشعرى كريمات لانه دهنى اصلا ومرام طالعه زى بس عندى مريم و سارة متقصف من الامام فامن مدة بستعملهم بانتين كريم حلو و قبل كده استعملت براشوت بس حسيت بانتين احسن
و على فكرة فعلا الكيماويات و الحراة مفسدة للشعر و احلى حاجه و الله عن تجربه هى الحنه بتكون فعلا تغذيه للشعر
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالجمعة 22 مايو 2009, 11:59 pm

فكره الموضوع جميله ومفيده جدا

انا استعمل زيت دابر وهو حلو اوى بس بيغمق وينشف شويه الشعر لكن بيطول ويتقل فأستقريت انى اعمل حمام زيت بيه مش عشان ادهنه بعد الغسيل

اما عن بحطله كريم بعد غسله اخيرا استقريت على كريم اسمه هنى بالعسل الأبيض وهو مش دهنى بس بينعم الشعر هو من منتجات ايفا ...

وبستعمل حمام كريم برضه من وقت للتانى اسمه بوناويل بالمشمش وهو ممتاز للشعر
وبقص اطراف شعرى كل شهرين لـ 3 شهور تقريبا وده بيجدد الشعر ويطول بسرعه وعلى فكره اكتر شهرين بيقع فيهم شعرك شهر 7 ـ 8 لأن بتكون حراره الجو عاليه والحراره دى بتأثر فى شعرنا عشان كده متقصيش شعرك الا بعد ما ترجعى من المصيف او قبله بشهر تقريبا

اسفه للأطاله
hananany

hananany

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالخميس 18 يونيو 2009, 8:14 pm

الموضوع حلو جدا لكن الي مش بيستعمل حاجة في شعره يعمل اية ههههههههه
بس انا سمعت ان في شامبو وحمام كريم وسيرم اسمهم كاريستاس هما غالين لكن تحفة اوييييييييييييييييي
dody

انثى
المدينة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالجمعة 25 ديسمبر 2009, 9:51 pm

انا باستخدم فاشكول بزيت الحية هوبيخلى حلو لكن مش لاقية حل فى التساقط خلاص هابقى قرعة ههههههههههههه من كتر ماشعرى بيقع جبت بانتين بديل الزيت لتساقط الشعر حاسة انة مش قوى بردو وجبت زيت حية حاسة انة ماعملش حاجة انا عايزة اجيب حاجة تخلى شعرى مايقعش هاجرب زيت جدايل باذن اللة وشكرا ع الموضوع
سماسيمووووو

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأربعاء 19 مايو 2010, 3:02 am

انا بقى بستعمل زيت زيتون وعليه جرجير ولوز
Admin
Admin
Admin

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه User200

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالأربعاء 19 مايو 2010, 3:12 am

انا بستخدم شامبو ميتال عشان خالى من الكيماويات وكمان بيطول الشعر وهو اندونيسى اعتقد

وزيت معجزة بجد اسمه تريشوب ده هندى بينعم ويطول الشعر قوى
https://banatwebas.mam9.com
ضى القمر

ضى القمر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه   كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه Emptyالجمعة 02 يوليو 2010, 9:46 pm

تفريد الشعر بيدمرة جربناة قبل كدة بستعمل حمام كريم فاشكول وبستعمل زيت الجدايل واحيانا دابر

كل واحده تدخل تقولنا بتستعمل كريم او زيت ايه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-