هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح

ملكة الاحساس
nody
Admin
علياء
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
علياء

علياء

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 User187
انثى
اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 69583210
البلد : مصر
المدينة : مكه المكرمه

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالأربعاء 27 مايو 2009, 4:02 pm

ملكه الاحساس ازيك ياحبيبتى ربنا يهديلك الحال يارب ويوفقك
تحياتى للجميع
sozy

sozy

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 User189
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالأربعاء 27 مايو 2009, 5:40 pm

ملكة الاحساس ربنا يهديلك الحال يارب
وانتى وجهة نظرك صحمش كل الناس كدة بس فى ناس كتير بقوا يفرحوا لمشاكل وهموم الناس وبينسوا انهم ممكن يتحطوا فى نفس المشاكل
ممكن برضه

متعرفيش نفوس الناس جواها ايه

ربنا معاكى ياحبيبتى يهديلك زوجك ومامتك
ومتشكريناش احنا اخواتك واى حاجة تحت امرك
ربنا يخلينا لبعض نخفف عن بعض ونساعد بعض ونحب بعض كلنا فى الله
dody

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Untitl41
انثى
المدينة : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 2:31 pm

واللة ياجما عة كل واحد عندو مشاكل وكل واحد شايف ان مشكلتة كبيرةجدا بس ربنا يكون فى عون كل انسان عندو مشكلة الحمد اللة على كل حال اما نا فمشاكلى عايزة كتاب وللة الحمد وربنا هو المستعان انا بصراحة بطلت احكى لحد, باحكى لربنا وبس لانة هو الاحن عليا وهو الى هايسمعنا والحمد اللة انى لاقيت صحبة زيكم الى عايزاة منكم ادعولى وادعو لكل من ليها مشكلة انة ربنا يفك كربى وكربهم اللهم امين, لان الزمن دة زمن غريب الاب بيحارب ولادة والاهل بيحقدوا على بعضهم والاخوة مابيقفوش جنب بعض وبقى كل واحد فى حالة وبس حتى الزوج بقى مرهق مابيتحملش لحظات الغضب من زوجتة لكن هى لازم تستحمل ودادى وتاخد فوق دماغها عشان هو يبقى سعيد هو وولادة.
dody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 2:32 pm

الحمداللة على كل شى وابقو ادعولى بحبكم
[/img]
Admin
Admin
Admin

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 User200

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 6:23 pm

كلامك صح يا دودى فعلا الزوجة بتيجى على نفسها كتير جدا وبتتحمل ضغط كبير سواء من تعبها فى البيت او من الاولاد او من الزوج .. وانا فعلا جت عليا فترة اشتكيت فيها بس بدل ما الاقى الراحة بصراحة ماكدبش عليكى لاقيت زل وضعف عارفة ليه لانى لاقيت كل اللى بيسمع بيسمع من هنا ويطلع من الناحية التانية حتى اقرب الناس ليا ماحدش كان همه تعبى وشكوتى وهمومى فا قررت انى اشتكى لربنا وخصوصا وانا بصلى وخصوصا وانا ساجدة مش عايزة اقولك كم الدموع اللى نزلت منى وعلى قد الدموع على قد ماكانت الراحة الحمد لله

تانى حاجة بقى جربتها وارتحت جدا .. جبت اجندة وكنت كل ما اتضايق من جوزى او اى حاجة تاعبة نفسيتى كنت اكتب فيها كل اللى حاساه وكل اللى مضايقنى من غير خجل وبكل صراحة وبطلع كل اللى فى قلبى

الاجندة هى المرحلة الاولى والدعاة والشكوى الى الله هى المرحلة التانية لان بجد المرحلة التانية دى هى اللى بتقضى على كل الضيق والعكننة والالم النفسى وبجد بحس كانى مش مضايقة وكانى طايرة وخفيفة وكل الهموم اتزاحت من على قلبى

يابنتى ماحدش حيمسح دمعتك الا ايدك ...
https://banatwebas.mam9.com
dody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 6:30 pm

انا بصراحة شابفة ان لجوئى لربنا قبل اى شئ هو احسن طريق وبعد كدة الكتابة وبعدكدة امى رغم انها للاسف هههههههههه مابقتش تسمع واما احكيلها على حاجة مضايقانى تقولى امال انا اعمل اية دا كذا وكذا انا مش عايزاها تقارن بينى وبينها انا عايزاها تسمعنى لكن خلاص الواحد مابقاش يلاقى حتى اقرب الناس لية وربنا مايحوج حد عشان كدة بقول لربنا كل الى نفسى فية انت عارفة اية الى مزعلنى يارشا لما يبقى عند اهل وتحسى ان مالكيش حد احساس رهيييييييب والحمد اللة على كل حال
sozy

sozy

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 User189
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح   اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح - صفحة 2 Emptyالسبت 12 ديسمبر 2009, 8:28 pm

ازيك يادودى انت ورشا
فعلا والله
الشكوى لغير اللهمذلة
ربنا يفك كربنا وهمنا جميعا
بحبكم فى الله

اللى مضايق يدخل ويفضفض هيرتاح
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-