هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دردشة البلطيات

hananany
2009noha
dalida
امى ثم امى
علياء
sozy
Admin
ملكة الاحساس
نروين
عصفور الجنة
nody
kokododo
16 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
علياء

علياء

دردشة البلطيات - صفحة 9 User187
انثى
دردشة البلطيات - صفحة 9 69583210
البلد : مصر
المدينة : مكه المكرمه

دردشة البلطيات - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 2:41 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا حبيباتى يارب تكونوا بخير
نهى حبيبتى ربنا يعينك وتنزلى مصر بالف سلامه وان شاء الله اكيد مشكله النت دى هتتحل انتى معاكى لاب توب والنت بسيطه انك تدخليه ربنا ييسر ياجميل
داليدا انتى لسه هتحبى البلد هنا اوى انا فى مكه وبموت فى السعوديه ومش بحب انزل مصر خالص زى ما فوفا بتقول هنا بتحسى انك لوحدك مع زوجك فى هدوء ومفيش حد بيتدخل فى حياتك يعنى من الاخر بتشترى دماغك وربنا ياحبيبتى يهديلك الحال ويرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير اجل ياجميل
سلامى لقطه ونروين وملكه الاحساس وسوزى وطبعا حبيبتى فاطمه ونودى ورشروشه المستخبيه
وكل البنات
بحبكم فى الله
dalida

دردشة البلطيات - صفحة 9 Untitl41
انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 4:27 pm

وانا كمان يسعدنى جدا انى اتعرف بيكى اكتر يا فوفا.انا يا جميل فى الروضه.كده نبقى بعاد عن بعض ولا ايه؟ انا مش عارفه
ربنا يخليلك بناتك اساميهم زى العسل
قوليلى بقى انتى عندك كام سنه وبتشتغلى ولا ايه وبتقضى وقتك ازاى يا عسل

فين بقيت البنات يا جماعه ريهام وساره ورشروش وشجون والف سلامه عليكى يا هدوره
وسلامى لفطومه وسندس ونهى
dalida

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 4:30 pm

عليا قوليلى يا جميله ايه اخبار العمره عندكو.قال انهم مانعينها اليومين دول عشان انفلونزا الخنازير.انا سمعت كده
ربنا يكتبهالى ياااااااااااااااااااااارب
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 5:55 pm

والله ياحبيبتى العمره اليومين دول زحمه بس هتتزحم اكتر كمان شهر ونص كده عشان بدايه الاجازه عاوزه تيجى تعالى دلوقتى احسن اما بالنسبه لانفلونزا الخنازير دى مش عندى فكره
بس اكيد الحكومه هنا عامله احتياطتها اوى هما بيخافوا اوى على شعبهم مش زينا يلا ربنا يحفظنا جميعا ويكتبلك الحج والعمره ياحبيبتى
dalida

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 6:52 pm

شكرا يا عليا ربنا يخليكى ليا
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 6:59 pm

dalida كتب:
شكرا يا عليا ربنا يخليكى ليا
اى خدمه ياحبيبتى اى حاجه عاوزها انا تحت امرك ياجميل
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 7:05 pm

فوفا ازيك انا موجوده بس بدخل بالليل اكتر ,, والمذاكره اهه الحمد لله تمام بشد على الاخر دعواتك يا فوفا

بوسيلى بناتك كتير

داليدا ازيك عامله ايه ... ؟؟؟
ربنا يكتبلك العمره يارب وكل اللى تتمنيه يتحقق ليكى على فكره انا سمعت ان العمره ممنوعه من هنا فى مصر مش فى السعوديه يعنى معرفش اسافر من مصر وده اللى اعرفه ... لكن بدل ما دخلتى السعوديه يبقى سهل تعملى العمره ..
عليا .. ازيك عامله ايه
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 7:11 pm

اقتباس :
اولا ازيك احب اتعرف عليكى خاصة اننا هنا فى الرياض مع بعض
انا متجوزة وعندى 3 بنات رنا ورنين توام 3 سنين وشذى سنة
ومن المنصورة يارب تكونى ساكنة قريب منى وياريت نكون اصحاب
وفعلا الرياض هنا جميلة قوى بس انتى حاولى تستمتعى بوقتك
وتشغلى نفسك واتعرفى على ناس كتير علشان تتعودى على الغربة
صدقنى انا مبحسش بغربة وبحب الرياض جدا ومش عايزة انزل مصر
الكل بيستغرب لكلامى بس هنا كل واحد فى حالة ومحدش بيحشر نفسة
فى خصوصيات التانى يا ريت تعرفينى انتى فين بالظبط انا فى السويدى العام

فوفا انا بقى مش بستغرب كلامك لانى نفسى فى الخصوصيه دى ونفسى اسافر وابعد هههههههههههههه .....
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 7:46 pm

اهلا يا قطقوطه ازيك يا حبيبتى عامله ايه مذاكره ايه انتى بتدرسى؟
ربنا معاكى ياقمر
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 8:05 pm

اهلا عليا انا بدرس فى الجامعه المفتوحه اعلام وانا دلوقت سنه 3 ونفسى اخلص بقى لحسن اتجننت مع بنتى جومانا كمان هى دلوقت عندها سنتين ونص انما شقيه ومش عاوزانى اذاكر عاوزانى ليها هى وبس هههههههههههههههههههههه
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 8:15 pm

قطه كتب:
اهلا عليا انا بدرس فى الجامعه المفتوحه اعلام وانا دلوقت سنه 3 ونفسى اخلص بقى لحسن اتجننت مع بنتى جومانا كمان هى دلوقت عندها سنتين ونص انما شقيه ومش عاوزانى اذاكر عاوزانى ليها هى وبس هههههههههههههههههههههه
اهلا قطقوطه ربنا معاكى ياحبيبتى ويعينك على الدراسه وبنوتك لحسن فعلا حاجه صعبه الله المعين ياحبيبتى
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 10:53 pm

ربنا يخليكى يا عليا معلش اتأخرت عليكى فى ردى اصلى بعمل حاجات فى لامطبخ لبكره هههههههههههههههههههههههه بعمل محشى ورق عنب تيجى تكلى ورق عنب انا بحبه جدا ... اصلى بحاول افضى نفسى كل كام يوم عشان اذاكر شويه واقدر مثلا لو اشترى مشتروات للبيت او استفاد باليوم من اوله فى اى حاجه ,,,
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 10:57 pm

ولا يهمك ياحبيبتى وبالف هنا الورق العنب انا بموت فيه واحمد جوزى كان عاوز اعمله بكره بس
كسلت يلا ربنا يعنا ويعينك ياحبيبتى ويهديلك جومانا عشان تعرفى تزاكرى ربنا معاكى ياحبيبتى
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:01 pm

ربنا يخليكى يا عليا على دعواتك ويلا ابعتلك شويه على النت هههههههههههههههههههههههه ما انا جوزى برضه بيحب جدا الورق العنب

الحمد لله خلص بسرعه فى عمايله لأنى كنت شايله هم عمايله وجومانا معايا بتبهدل الدنيا
اخخ
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:02 pm

عليا انتى فى السعوديه دلوقت ؟؟والا فى مصر
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:05 pm

انا مقيمه فى مكه ياحبيبتى انتى اسمك ايه يا قطوطه وعندك كام سنه
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:07 pm

انا اسمى منى ... وعندى 35 سنه
معلش بأه كبيره شويه بس اهه لسه طالبه ههههههههههههههههههههههههههه
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:09 pm

ولا كبيره ولا حاجه ياقمر ربنا ينجحك وتخلصى من الكليه دى على خير يارب انتى من اسكندريه صح
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:23 pm

لا يا عليا انا من القاهره مش اسكندرانيه ولو انى كنت اتمنى بس انا دخيله عليكم هههههههههه البحر وجماله انا بحب البحر اوى بتمنى اعيش فى اى مكان فيه بحر ,,,
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:28 pm

لا ياحبيبتى ولا دخيله ولا حاجه انا كمان مش اسكندرانيه انا من طنطا ونفسى جدا لما استقر اعيش فى اسكندريه ربنا يرزقنا واياك
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:33 pm

على فكره يا عليا انا اعرف اصحاب ليا اسكندرانيه وبجد بحبهم اوى وعرفتهم بالصدفه .. من خلال منتدى هما 3 صديقات واتمنى كمان اكون صداقه من المنتدى بنات وبس كمان
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:34 pm

اهلا بأهل طنطا كلهم عموما طنطا واسكندريه مش بعيد عن بعض كتير
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:37 pm

عليا عندك اطفال والا لسه ..؟؟؟ معلش اسألتى كتير بس اهه بندردش شويه ولو حبيتى تمشى فى اى وقت مفيش مشاكل انا بكلمك وانا بذاكر على فكره من على النت بترجم ماده انجليزى معايا ...
علياء

علياء

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:43 pm

لا اسئلتك كتير ولا حاجه ياقمر اسالى براحتك متعمليش فرق انا يا ستى عندى 28 سنه وعندى عمر 3 سنين و3 شهور ومعاذ سنه و3 شهور وزوجى بيشتغل فى مكه مدير مالى وانا بكالوريوس خدمه اجتماعيه شفتى بقى انا رغايه ازاى ههههههههههههههه
قطه

قطه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: دردشة البلطيات   دردشة البلطيات - صفحة 9 Emptyالأحد 17 مايو 2009, 11:47 pm

هههههههههههههههههههههههههه لا رغايه ولا حاجه بس انتى لذيذه والله وربنا يخليلك اولادك يارب اساميهم حلوه اوى

دردشة البلطيات
صفحة 9 من اصل 17انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-